منتدى شباب وبنات المنصورة

منتدى شباب وبنات المنصورة ....the best youth forever
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» بدر يفاجئ مدرسة للتعليم الفني بحدائق القبة ويعاقب أثنين من مدرسيها
الأربعاء أبريل 21, 2010 3:56 pm من طرف جميلة

» وفات 3 حالات بانفلونزا الخنازير ليصل اجمالى الوفيات الى 64
السبت ديسمبر 26, 2009 3:40 pm من طرف nour 3eny

» زواج الرجل من النساء الاصغر سنا يمنحهم صحه افضل
السبت ديسمبر 26, 2009 3:36 pm من طرف nour 3eny

» مبارك يطمئن على طفل بنى سويف المصاب بمرض نادر
السبت ديسمبر 12, 2009 12:38 am من طرف lolita

» فودافون -- الدقيقه ب 19 قرش لكل الشبكات
الجمعة ديسمبر 04, 2009 4:15 pm من طرف st0o0rm

» فودافون ..عرض دقيقة عليك ودقيقة علينا
الجمعة ديسمبر 04, 2009 4:05 am من طرف st0o0rm

» حفل ضخم لتكريم المنتخب المصري
الثلاثاء نوفمبر 24, 2009 12:41 pm من طرف snow white

» فيديو لحركات خارجة عن حدود الادب من مشجعة جزائرية
الإثنين نوفمبر 23, 2009 7:47 am من طرف snow white

» حصريا وبالفيديو فتاه تضرب مصورا بالشلوت بعد مباراة مصر والجزائر
الجمعة نوفمبر 20, 2009 9:56 am من طرف the pharaoh

» وفاة المفكر المصرى الكبير مصطفى محمود صاحب حلقات برنامج العلم والايمان
الخميس نوفمبر 05, 2009 6:49 pm من طرف nour 3eny

» مبارك يقبل استقالة وزير النقل بعد حادث العياط
الأحد نوفمبر 01, 2009 9:17 am من طرف lolita

» تفاصيل مخيفه وراء حادثه قطار العياط
الجمعة أكتوبر 30, 2009 5:35 am من طرف lolita

» صحيفة جزائرية تطالب سلطات مصر بـ"قطع لسان" عمرو أديب
الإثنين أكتوبر 26, 2009 8:45 pm من طرف nour 3eny

» فتح قبر عبد الحليم حافظ يفجر مفاجاة لن يتوقعها أحد !
الخميس أكتوبر 08, 2009 4:32 pm من طرف nour 3eny

» الجبلى : الاوضاع مستقره للغايه بشأن انفلونزا الخنازير
الخميس أكتوبر 08, 2009 4:29 pm من طرف nour 3eny

» نتيجة انتخابات اليونيسكو خضعت لترتيبات دولية خفية..
الإثنين أكتوبر 05, 2009 11:36 am من طرف lolita

» لفظ الجلالة
الجمعة أكتوبر 02, 2009 6:13 am من طرف nour 3eny

» موضوع في غاية الخطورة .. ربنا يستر علينا
الإثنين سبتمبر 28, 2009 4:24 pm من طرف جميلة

» مواعيد صلاه العيد فى جميع محافظات مصر
الثلاثاء سبتمبر 22, 2009 4:20 pm من طرف جميلة

» منتظر الزيدي يصل دمشق على متن طائرة خاصة ووزير الاعلام السوري يستقبله ..شاهد الصور
الثلاثاء سبتمبر 22, 2009 3:20 am من طرف the pharaoh

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 670 بتاريخ الخميس سبتمبر 09, 2010 9:27 pm

شاطر | 
 

 الرجل الحامل حامل مره اخرى... لولولولولولولي

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
st0o0rm
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 13208
العمر : 31
الموقع :
العمل/الترفيه : بس قول يا رب
المزاج :
نقاط : 7467
تاريخ التسجيل : 24/09/2008

مُساهمةموضوع: الرجل الحامل حامل مره اخرى... لولولولولولولي   الأحد مارس 01, 2009 3:38 pm


سبق وتابع موقع فرفش قصة الرجل الحامل الذي انجب طفله الاول والان الرجل الحامل حامل
مرة اخرى، احضر لكم فرفش بعض الصور خلال فترة حمله وحتى بعدها وكذلك صورا عندما
كان الرجل الحامل "فتاة " صغيرة، وان لله في خلقه شؤون.. شاهدوا الصور





ايه اللى بيحصل ده على فكره الموضوع ده انا قريته على احد المواقع فحبيت انقله ع المنتدى
عشان تشوفوه على فكره بيقولوا ان الراجل ده اصلا كان بنت انا مش عارف
ده ممكن يحصل ازاى بس الصور قدامكو
دى صورة الراجل لما كان بنت صغيره





_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
let me alone
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 226
العمر : 26
الموقع : ....
العمل/الترفيه : student
المزاج : thnx god
نقاط : 179
تاريخ التسجيل : 05/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: الرجل الحامل حامل مره اخرى... لولولولولولولي   الأحد مارس 01, 2009 4:09 pm

?????????????????????????????????????????????????????????

really really strange

?u mean that he was a girl then became a man

i hope it isn`t a real story

cause this is scary , really

thank you ahmed
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
st0o0rm
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 13208
العمر : 31
الموقع :
العمل/الترفيه : بس قول يا رب
المزاج :
نقاط : 7467
تاريخ التسجيل : 24/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: الرجل الحامل حامل مره اخرى... لولولولولولولي   الأحد مارس 01, 2009 4:19 pm

اة اعتقد كدة
وطبعا هيبقي شيئ مخيف ليكم انتم علشان مش هايبقي ليكم اي لزمة
هههههههههههههههههههههههه
وكنتم بتقولوا البنت زي الولد
دلوقتي الواد بقي زي البنت
ولولولولولولولولولولولولي
هههههههههههههههههه
شكراااااااااااا شيرين علي مرورك
نورتي التوبيك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
E*M*Y
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1976
العمر : 29
الموقع : قي الدنيا
العمل/الترفيه : فاضيه (في فراغ كبييييييييييير)
المزاج : متقلب مش عارفه ليه كده
نقاط : 1031
تاريخ التسجيل : 09/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: الرجل الحامل حامل مره اخرى... لولولولولولولي   الأحد مارس 01, 2009 10:07 pm

هو احنا قادرين علي عدد السكان والسات بس هي اللي بتولد
لما هيجيبوا كمان رجاله تخلف
ولا دي كمان عايزين فيها مساواه
ههههههههههههه
شكرا يا احد علي الموضوع
بس زي ما بقول شيرين يا رب ما تكون حقيقيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
st0o0rm
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 13208
العمر : 31
الموقع :
العمل/الترفيه : بس قول يا رب
المزاج :
نقاط : 7467
تاريخ التسجيل : 24/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: الرجل الحامل حامل مره اخرى... لولولولولولولي   الإثنين مارس 02, 2009 4:41 am

هههههههههههههه
زيادة الخير خيرين يا فلة
واهو يشيل شوية عن مراتة بدل ما تتعب في الحمل اهو يتعب بدل منها
هههههههههههههههههههه
شكراااااااااااااا فلة علي مرورك
نورتي التوبيك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
قطر الندى
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى
عدد الرسائل : 190
العمر : 27
الموقع : م ص ر التلات احرف الساكنه اللى شاحنه ضجيج زووم الهوا وطقش موج البحر لما يهيج
العمل/الترفيه : مجرد انسانه
المزاج : منزعجه لحال الشباب
نقاط : 52
تاريخ التسجيل : 29/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: الرجل الحامل حامل مره اخرى... لولولولولولولي   الإثنين مارس 02, 2009 9:38 am

لالالالالالالالالالالالالا
يستحيل انه يكون حقيقه
وبعدين اساسا الرجاله هى اللى مش ليها لزمه
من وقت ما قدروا يستنسخوا
يعنى اكيد القصه مش حقيقيه
وممكن يكون حد حب ياكد ان الرجاله لسه ليهم لزمه
فاخترع القصه

والصور متفبركه
والله اعلم
بس موضوع
تحغه تسلم ايدك















الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
so_what
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2735
العمر : 29
الموقع : mansoura
العمل/الترفيه : اخصائى تحاليل طبية قريبا ومندوب دعايا حاليا
المزاج : HIGH IN THE SKY
نقاط : 1289
تاريخ التسجيل : 07/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: الرجل الحامل حامل مره اخرى... لولولولولولولي   الإثنين مارس 02, 2009 10:20 am

لا حول ولا قوة الا بالله

الله اعلم

بس هو فية كدة ؟؟

تسلم يا زيكو

_________________
[img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://7obe.akbarmontada.com
the pharaoh
نائب المدير
نائب المدير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 9000
العمر : 31
الموقع : جنوب شرق اسيا .. فى اوروبا يعنى
العمل/الترفيه : فى شركة ادوية
المزاج : واحد .. يعنى عشرة على عشرة
نقاط : 5299
تاريخ التسجيل : 14/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: الرجل الحامل حامل مره اخرى... لولولولولولولي   الإثنين مارس 02, 2009 5:31 pm

يا نهار اسود
لا حاجة صعبة اوى يا ماااان

بس نيس موضوووووع

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
invisible girl
مشرفة قسم
مشرفة  قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 15406
العمر : 30
الموقع :
العمل/الترفيه :
المزاج :
نقاط : 6589
تاريخ التسجيل : 19/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: الرجل الحامل حامل مره اخرى... لولولولولولولي   الثلاثاء مارس 03, 2009 2:44 am

ممممممم شئ لا يصدقه عقل No
مشكور يا زك..............زك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
st0o0rm
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 13208
العمر : 31
الموقع :
العمل/الترفيه : بس قول يا رب
المزاج :
نقاط : 7467
تاريخ التسجيل : 24/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: الرجل الحامل حامل مره اخرى... لولولولولولولي   الثلاثاء مارس 03, 2009 4:08 am

ميرسي جداااااااااااااا علي مروركم اللي بيسعدني
وانتظرونا قريبا عندما يحمل للمرة التالتة
احنا معاة ومش سايبينة
هههههههههههههههههههههههه
نورتوا التوبيك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
invisible girl
مشرفة قسم
مشرفة  قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 15406
العمر : 30
الموقع :
العمل/الترفيه :
المزاج :
نقاط : 6589
تاريخ التسجيل : 19/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: الرجل الحامل حامل مره اخرى... لولولولولولولي   الثلاثاء مارس 03, 2009 4:34 am

ليا سؤال يا زكزك بس الواد ده كان بنت صح وبعدين عمل عمليه وبقى ولد......اذا هذا الخبر كاذب ليه بقى لأن النوع ده لايمكن ان يلد ابدا لانه بيبقى عقيم بس هنقول ياسيدى انه حصله معجزة وهيحمل طيب هو اتجوز راجل ولا بنت لو بنت يبقى ازاى بنت تحمل من بنت تيجى منين بقى Wink
يبقى الواد ده بيكدب عشان يشتهر ولازم يضرب بقى لحد مايرجع راجل تانى هيه اديكم معايا يا رجاله Wink

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
st0o0rm
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 13208
العمر : 31
الموقع :
العمل/الترفيه : بس قول يا رب
المزاج :
نقاط : 7467
تاريخ التسجيل : 24/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: الرجل الحامل حامل مره اخرى... لولولولولولولي   الثلاثاء مارس 03, 2009 4:42 am

لالالالالالا
انتي فهمتي غلط يا مها
هو كان بنت وعمل عملية وبقي ولد
وهو اتجوز بنت يعني هايتجوز واد ازاي
يعني واد ويتجوز واد يانهار اثود يا نهار اثود
ههههههههههههههههه
وبعدين هو بقي حامل ازاي انا هقولك حسب معرفتي الوثيقة بية ههههههه ومن معلوماتي القيمة والعالمية
هم بياخدوا (مش عارف اشرح بجد ههههههه لاني مكسوف )
بس انا هقول وانتي تفهمي
هم خادوا دة من دي ودة من دة ووضعوة في هذ الرجل
كانها عملية اطفال انانبيب بس بطريقة تانية
هههههههههههههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
invisible girl
مشرفة قسم
مشرفة  قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 15406
العمر : 30
الموقع :
العمل/الترفيه :
المزاج :
نقاط : 6589
تاريخ التسجيل : 19/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: الرجل الحامل حامل مره اخرى... لولولولولولولي   الثلاثاء مارس 03, 2009 4:50 am

هههههههههههههههههههههههههه
ياعم ما انا عارفه انه اتجوز بنت طبعا ماهى فى الصورة معاه فوق اهى بس لو سألت اى طبيب هيقولك ان الرجل او البنت من النوع ده لايمكن ان يلد ابدا لانه عقيم وبعدين انت لسه صغير على الكلام ده ومش هينفع اشرحلك بقى ههههههههههه
مشكور يا زكزك ومتقابلش الواد ده كتير وتقولى وثيقه قالRazz

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
st0o0rm
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 13208
العمر : 31
الموقع :
العمل/الترفيه : بس قول يا رب
المزاج :
نقاط : 7467
تاريخ التسجيل : 24/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: الرجل الحامل حامل مره اخرى... لولولولولولولي   الثلاثاء مارس 03, 2009 4:56 am

ههههههههههههههههه
يا مها بيحمل مكان زرجتة بس بطريق تاني بيساعدها يعني
يعني هو مرة وهي مرة
(حذفت الكلمة للرقابة بواسطة الزيكو ) في بوقي يا حضرة الظابط
ومش هقدر افسر اكتر من كدة ها بقة
ههههههههههههههههههه
وانا فاكر اني شوفت فيلم زي دة قبل كدة اجنبي
وانتي هاتعملي فيها دكتورة روحي اجري اجري
واحنا في عصر انفتاح كلة فاتح علي كلة
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
invisible girl
مشرفة قسم
مشرفة  قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 15406
العمر : 30
الموقع :
العمل/الترفيه :
المزاج :
نقاط : 6589
تاريخ التسجيل : 19/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: الرجل الحامل حامل مره اخرى... لولولولولولولي   الثلاثاء مارس 03, 2009 5:50 am

ههههههههههههههههه ياه للدرجه دى الانفتاح هههههههههههههه
ربنا يحمى باقى الرجاله من الانفتاح بقى ههههههههههههه ياخرابى دى تيجى ازاى جوزى يبقى حامل ينهار ملوش لون دا انا اقتله فيها كان بيخونى مع مين الكلب ههههههههه
ياواد صدقنى دا بيكدب عليك والله حتى بص كده الصورة متفبركه طيب ويجيب رحم منين لو هو راجل مش الحمل بيحصل فى الرحم ماهو لاما يبقى راجل لاما يبقى ست لكن حكايه ياواد يابت دى متجيش ههههههه والله الواحد خايف يقلب على كركر من اللى بتقوله ده

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
st0o0rm
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 13208
العمر : 31
الموقع :
العمل/الترفيه : بس قول يا رب
المزاج :
نقاط : 7467
تاريخ التسجيل : 24/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: الرجل الحامل حامل مره اخرى... لولولولولولولي   الثلاثاء مارس 03, 2009 5:56 am

ههههههههههههههههه
ايوة هو من النوع بتاع يا واد يا بت دة
اتنين في واحد
ههههههههههههههههههه
ومين العالم مش ممكن ظروفة تؤهلة ان يستطيع ان يحمل بداخلة طفل
شوفي يا بنت يا مها انا مش عارف اتكلم ولا اقول حاجة Embarassed Embarassed
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
دا انتوا بنات اعوذ بالله منكم
وانا مالي يحمل ولا يسقط
ههههههههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
invisible girl
مشرفة قسم
مشرفة  قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 15406
العمر : 30
الموقع :
العمل/الترفيه :
المزاج :
نقاط : 6589
تاريخ التسجيل : 19/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: الرجل الحامل حامل مره اخرى... لولولولولولولي   الثلاثاء مارس 03, 2009 5:59 am

هههههههههههههههههه ياختى كاميله مكسوف ههههههههههههههههههههه
والله انت عثل يا زكزك خلاص ياعم هسكوت وبلاش اتكلم بقى لحسن انت بتتكسف
على رأى استيفان رستى بيقول لا حياء فى العلم ولا فى الدين ولا فى الرقص يا قطه ههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
st0o0rm
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 13208
العمر : 31
الموقع :
العمل/الترفيه : بس قول يا رب
المزاج :
نقاط : 7467
تاريخ التسجيل : 24/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: الرجل الحامل حامل مره اخرى... لولولولولولولي   الثلاثاء مارس 03, 2009 11:34 am

Embarassed Embarassed Embarassed
ههههههههههههههههه
مكسوفة مكسوفة منك مش قادرة مش قادرة اقولك اني بنكسف
ههههههههههههههه
نورتي يا مها
وعلي راي المثل يا خبر النهاردة بفلوس بعد 9 اشهر يبقي بلاش
هههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
الرجل الحامل حامل مره اخرى... لولولولولولولي
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى شباب وبنات المنصورة  :: المنتدى العام :: جرنااااااااال المنتدى-
انتقل الى: